Fox

Alla inlägg under maj 2008

Av fox - 29 maj 2008 14:14

Blä! Idag gick jag av natten. Det gör fysiskt ont att vakna för tidigt, har sovit ca 4 timmar, varför!?

Kom på att jag och Fox absolut måste träna markeringar! På söndag har vi anmält till ett wt...Känns lite fånigt att jag glömt ett sånt viktigt moment, 3 av 5 stationer på testet...jippie... Får gå ut och träna sen.

Man behöver inte göra det så svårt för sej, det räcker gott med en gräsmatta i Järved.

Vi har tränat sök så ofta,att Fox tror han ska ut på ett så fort jag skickar honom, oavsett vad jag säger..

Ska be Ellen hjälpa mej. Ska göra det idiotenkelt, så han inte kan misslyckas. Blir nog bra;)

Imorgon ska vi ha en "playdate" med Easy och Lille Casper. Fox har inte träffat honom än, kommer nog tycka det är lite äckligt med en valp...

Nutränar vi, Foxen !!!!  Ha D/ Gizela

Av fox - 23 maj 2008 09:22

Ikväll ska jag på mitt första "vuxentupperwereparty"...

Det ska allt bli spännande... Vi ska fira 2 st från mitt jobb som fyllt år och då tyckte vi detta var en utmärkt ide ; )

Idag ska Ulla och Peter hämta hem lill-Casper, undra om Easy vet att han ska ta ut sina pappadagar redan...Fox har lovat att lära den lille busen allt han kan.

Mitt knä har svullnat upp idag och gör ooont, det hjälpte alltså inte att knata i en kohage och kasta dummiesar, märkligt.

Hälsade på Damp-gänget Susanne har i källaren, igår, och dom är helt underbara, men vad hjälper det..Inga fler katter i vårat hus!!!(mannen..)

Nä nu ska jag in till stan en sväng, ska på Glasbanken...

Ha D/Gizela


Av fox - 22 maj 2008 18:51

Äntligen, skulle man kunna säga, nu ska jag börja blogga!

Har länge tänkt, men inte kommit mej, för så nu har Kenzo-Susanne tagit saken i egna händer och fixat denna blogg åt mej(öh,tack?!)

Lovar dyrt och heligt att jag ska försöka skriva iaf nån gång i veckan.

Ni som varit inne på min sk "hemsida" vet att jag inte är direkt snabb..

Fick för nån vecka sen en uppmaning att ta bort julhälsningen...

Idag har vi, Jag, Susanne och Karin tränat enkla och dubbel markeringar. Något som visade sej vara nödvändigt för alla. Det är nåt man glömmer bort att träna på, mycket dumt...

Har även strukit mej från lydnadstävlingen på lördag eftersom jag skadat mitt knä och är lite invalido, men jag fick ha anmälningsavgiften innestående till nästa tävling, tack Annika Blom.

Har även anmält till ett viltspår i ökl....

Ha D/ Gizela



Av fox - 13 maj 2008 19:24

Hjärtligt välkomna till Foxens kommande blogg :-)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards