Fox

Direktlänk till inlägg 4 juli 2008

3 år

Av fox - 4 juli 2008 08:18

Idag fyller Fox och hans c-kulls syskon 3 år. Det är inte klokt vad tiden går fort. Skulle ju egentligen vänta på en Pyttan valp, men fick äran att få köpa en från Mippans sista kull. Mitzy blev ju dålig så Carina med flera handmatade valparna, det är nog därför dom är lite speciella i c kullen. Bänd skallar hela bunten;)

Ska göra tårta till Fox idag, fick han valja själv, tog han en capricciosa med extra allt...

Borde visst träna lite lydnad också, men det fixar sej nog ändå...

Tänker lägga ett litet sök idag, det gillar han, min bästis.

Ha D/Gizela

 
 
Phoenix

Phoenix

4 juli 2008 08:53

Grattis på den stora dagen min vän! Hoppas du frå roliga presenter och god tårta, jag kan hjälpa dig att öppna paketen och äta tårtan eftersom det är det som småbarn gör. Du är ju stor kille nu...

Kramziar

http://phoenix.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Kenzo

4 juli 2008 19:25

...äh...du..asså grattis som fan asså grabben.
see you/kenzo (ett år äldre. å ett år bättre ;-))

 
Annica å Figge

Annica å Figge

4 juli 2008 20:38

GRATTIS Fox. Hoppas du får en bra födelsedag med mycket x-tra gott.

Kram

http://www.blogtown.se/profile.php?id=Bork

 
Karin och Yazza

Karin och Yazza

4 juli 2008 22:58

Tack för grattiet! Och stort grattis Foxen på tre års dagen. Helt otroligt att det är tre år sedan vi satt och matade dig och din syskon.
Vi saknar Foxen, han kom inte fram till oss, hi hi. Men det verkar som Foxxen är hemma igen i alla fall.
Snart har Yazza löp klart och då får vi träna igen. Det låter roligt md sök säger Yazza, som legat i solen och gäst mellan vänster varven i ringen.
kram ifrån Yazza och Karin

http://www.karinkanin.se

 
Ingen bild

Terese & Bondsan

7 juli 2008 10:53

Vi kommer med en försenad Grattis-kram till grabben som nu hunnit fylla 3 år! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fox - 14 juli 2008 02:07

Jaha, då satt man här igen och smygbloggar på jobbet;) Inser att bloggandet inte är nåt för mej, men jag försöker, har så mkt annat för mej bara. I tisdags åkte ett hoppfullt gäng iväg till Kramfors för att ev erövra det sista 1a priset! Som sagt, Fo...

Av fox - 23 juni 2008 13:19

Idag regnar det, skönt tycker jag. Då kan man sitta vid datorn och lyssna på gamla "sommar" program och samla vuxen poäng. Fox är så uttråkad så han har börjat mögla, tittar på mej med tollar ögonen varje gång jag rör mej -sak vi hitta på nåt!!? -näh...

Av fox - 20 juni 2008 02:34

Då var det midsommar igen. Och vi har glömt att köpa jordgubbar:( Hur kan man glömma det midsommrigaste av allt!? Jörgen får jaga gubbarna imorgon för 40 spänn litern. Jag jobbar hela helgen och det känns faktiskt helt ok, har ju vetat om det ett tag...

Av fox - 14 juni 2008 13:36

Här kommer ett mkt kort och konsist meddelande;) Vi har gått ett ordinarie viltspår (ssrk) idag och fick ett 1a pris! Foxen spårar som han aldrig gjort annat, det är bara jag som inte tror att han klarar av problemen han stöter på. Jag ska skärpa mej...

Av fox - 10 juni 2008 03:45

Ja ha då sitter man här på jobbet och tjuvbloggar. Gamlingarna sover sött och det är väl det dom ska göra på natten. Det är bara det att tiden går så fördömt låååångsamt när man inte har nåt att göra. Varje måndag när Ellen rider, går jag och en tjej...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards