Fox

Alla inlägg den 14 juli 2008

Av fox - 14 juli 2008 02:07

Jaha, då satt man här igen och smygbloggar på jobbet;)

Inser att bloggandet inte är nåt för mej, men jag försöker, har så mkt annat för mej bara.

I tisdags åkte ett hoppfullt gäng iväg till Kramfors för att ev erövra det sista 1a priset!

Som sagt, Fox var på toppen humör, så jag kände att det bara kunde gå vägen... Men ropa inte hej...

Vi började jättebra med linförighet, 8p, fortsatte med läggande, ni som känner Fox vet att han lägger sej som en kamel med hemorojder...8p!

inkallning 9p och sen... ställandet.

Allt väl tills jag är på väg tillbaks, då sätter sej kräket ner och drar rumpan i gräset!!! Vad kan man göra förutom att skratta. (gråta, slita sitt hår mm) 0p!!! 

Resten var lysande, apporteringen 8p, även där, ni som känner min hund vet att apporten inte är hans favvo gren liksom.

Hoppet 9p, helhet 8p pl.lägg 10p tandvis.10p Det va samma domare som dängde ett tidur i huvet på honom, men det hade Fox nog glömt nu:)

Här ser man ett lysande exempel på hur vi människor stör oss på saker som är helt naturliga för hunden, det kliar i röven, alltså kliar jag mej...

Vi tar lp på hemma plan ist (ta i trä)


Idag har jag skickat Frida och hennes vän Iza med tåg till Halmstad, spännande för dom att åka iväg själva, fast lite nervös är jag allt.


I eftermiddags hände det nåt onödigt, Ellen och hennes kompis skulle gå ner till hamnen och bada med Fox, när dom passerar min granne så rusar det ut en flat och flyger på Fox.

Som om han behövde det...

Flatens matte kom springande och drog bort sin hund.

Dumt att folk inte har bättre koll....

Tur att Ellen är så pass duktig att hon släppte kopplet så hon inte skulle bli biten.

Flat matten bad oss ringa om vi hittade nåt på Foxen, så där fick hon ett plus. Jag betackar mej samtal om hon hittar nåt på sin hund!!!

Nä mina vänner, om man skulle ta och göra nåt vettigt, ta en kopp te tex

På tisdag  SEMESTER!!! WOHOO :)

Fox tackar för alla grattisar.

Ha D/ Gizela

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards