Fox

Alla inlägg den 3 juni 2008

Av fox - 3 juni 2008 11:47

Ja då var det dax igen, skolavslutning.

Igår avnjöt niondeklassarna på Alneskolan en superb 3-rätters middag, som skolan står för, kul tycker jag. Vi föräldrar ställde upp som festfixare och alltiallo för att få allt att klaffa. pust. Jag var på skolan från 15.00 till ca 22.00, vad gör man inte för sina älskade ungar;)


Idag har båda tjejerna utflykt, med tillhörande matsäck...Skicka inte med typ ballerinakex när det är +25....I did...

Imorgon har Ellen vrålfika, det innebär att ALLA i klassen tar med sej en kak/bull sort... blir ca 25 olika sorter det...=magknip.

Sen på kvällen har hon avslutning på Solbacken, med tillhörande fikakorg, gissa om Ellen vill ha...

På torsdag morgon har Frida sin skolavslutning på Alne, utan fikakorg dock;)

Middag på kvällen med tillhörande mormor, sen börjar jag jobba natt igen..


Det bör kanske tilläggas att i skrivande stund har varken Frida eller Ellen klart med sin avslutningskläder, det ska inhandlas i eftermiddag, efter utflykten!!! PANIK!!!

Jag behöver nån som hjälper mej... Finns det inga husjungfruar längre, skulle verkligen behöva en just nu.

Mitt hem förfaller, mina barn får bara makaroner,tvättkorgen har kräkts, hunden behöver trimmas, mannen behöver trimmas, gräsmattan behöver klippas..

Ingen som känner nån liten husa, eller vad dom nu kan tänkas heta, skicka henne isf till Murarvägen 16 89177 Järved. Husrum finnes och tillgång till badrum

Ha D/Gizela

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards